Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@12:36:22 GMT

سارق 28 فقره سرقت لوازم خودرو در سنندج دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۰۹۵۴/سارق_۲۸_فقره_سرقت_لوازم_خودرو_در_سنندج_دستگیر_شد

سارق 28 فقره سرقت لوازم خودرو در سنندج دستگیر شد

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: سارق سابقه دار لوازم داخلی خودرو در سنندج دستگیر و به با 28 فقره سرقت نیز اعتراف کرد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس سردار مسعود خرم نیا اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت محتویات داخل خودرو در سنندج، ماموران انتظامی با تشکیل تیم ویژه تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل سرقت را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با تحت مراقبت قرار دادن سارقان شناسنامه دار و دارای سوابق متعدد سرقت، ماموران انتظامی طی یک عملیات موفق به شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو شدند.
سردار خرم نیا اضافه کرد: متهم حین سرقت باطری یک دستگاه خودرو دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.
فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: متهم در تحقیقات به عمل آمده با ارائه شواهد و مستندات قانونی از سوی ماموران به 28 فقره سرقت باطری و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.
سردار خرم نیا تاکید کرد: در همین راستا پرونده ای تشکیل و متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
6108/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۹۵۴/سارق_۲۸_فقره_سرقت_لوازم_خودرو_در_سنندج_دستگیر_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: