Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@22:47:39 GMT

آشنایی با اصول عصب شناختی در همایش کتاب، عصب و روان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۰۹۸۷/آشنایی_با_اصول_عصب_شناختی_در_همایش_کتاب_عصب_و_روان

آشنایی با اصول عصب شناختی در همایش کتاب، عصب و روان

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، اداره امور کتابخانه ها و سالن های مطالعه وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری شرکت روان فناوری هرمس و کلینیک روانشناختی چتر مهربانی به برگزاری همایش "کتاب، عصب و روان" در هفته کتاب و کتابخوانی اقدام کرده است.

آشنایی با اصول عصب شناختی در یادگیری، نقش محرک های مغزی در انتخاب کتابی که مطالعه می کنید، اثر مطالعه سودمند بر مغز، مدیریت ذهن، تربیت مغز از جمله موضوعات این همایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه "کتاب، عصب و روان" با حضور مهدی حمصیان دکترای علوم اعصاب شناختی همراه با اجرای طرح خودشناسی و ارزیابی روان شناختی روز دوشنبه 28 آبان ساعت 10 صبح در محل سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی برگزار می شود.

حضور در این همایش ویژه عموم شهروندان آزاد و رایگان است که علاقه مندان می توانند روز دوشنبه به محل کتابخانه مرکزی واقع در خیابان باغ گلدسته مراجعه کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۹۸۷/آشنایی_با_اصول_عصب_شناختی_در_همایش_کتاب_عصب_و_روان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: