Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@13:18:31 GMT

برانکو به ایران بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۱۰۰۱/برانکو_به_ایران_بازگشت

برانکو به ایران بازگشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند روز استراحت به ایران بازگشت.

به‌ گزارش ‌ایسنا، پس از دیدار پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن که با نایب قهرمانی نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا همراه بود، برانکو ایوانکوویچ به همراه دستیارانش تهران را به مقصد کرواسی ترک کرد تا چند روزی استراحت بپردازد.

حالا با برنامه‌ریزی سازمان لیگ پرسپولیسی‌ها فردا (دوشنبه) باید  دیدار عقب افتاده خود را برابر پیکان برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو برانکو و دستیارانش شب گذشته به تهران برگشتند تا مقدمات آماده‌سازی سرخپوشان برای دیدار برابر شاگردان مجید جلالی را فراهم کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۱۰۰۱/برانکو_به_ایران_بازگشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: