Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@17:21:18 GMT

یک اتفاق تلخ در دوران مدیران قبلی استقلال

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۱۰۰۸/یک_اتفاق_تلخ_در_دوران_مدیران_قبلی_استقلال

ساعت24-شفر قرار بود با 600 هزار دلار در استقلال بماند ولی 400 هزار دلار به قراردادش اضافه کردند.

 استقلال تهران این روزها با مشکلات مالی روبروست و طبیعتا مثل دیگر باشگاهها برای پرداخت دستمزد خارجی های خود مشکل دارد. در همین حال خبرورزشی گزارشی منتشر کرد که در آن اشاره کرده در دوران مدیریت قبلی استقلال، اتفاق عجیبی رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق توافق سال گذشته شفر و استقلال این مربی قرار بود در صورت قهرمانی استقلال در حذفی، قرارداد 300 هزار دلاری اش به 600 هزار دلار برای فصل جدید افزایش پیدا کند. خبرورزشی نوشت در روزی که استقلال در فینال حذفی قصد داشت بازی کند، افتخاری و توفیقی مدیرعامل و معاون سابق باشگاه به اردوی تیم رفتند و قرارداد یک میلیون دلاری با این مربی بستند، یعنی 400 هزار دلار بالاتر از توافقی که دو طرف قبلا کرده بودند. این مسئله حالا برای باشگاه تبدیل به یک مشکل بزرگ شده است چراکه 400 هزار دلار اضافی یعنی یک رقم سنگین.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۱۰۰۸/یک_اتفاق_تلخ_در_دوران_مدیران_قبلی_استقلال را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: