Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@18:55:15 GMT

از تولید سریال 300 قسمتی تا خداحافظی جناب خان

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۷۳۴۹۲/از_تولید_سریال_۳۰۰_قسمتی_تا_خداحافظی_جناب_خان

از تولید سریال 300 قسمتی تا خداحافظی جناب خان

به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیونگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛صدا و سیما نیز مانند دیگر ارگان ها و حوزه های فعالیت این مرز و بوم از حاشیه ها به دور نیست.
آذر ماه سال گذشته اتفافات و حواشی را برای رادیو تلویزیون به دنبال داشت که به برخی از آن ها می پرداریم.
زمزمه هایی بررفتن جناب خان از خندوانه
از برنامه پرطرفدار خندوانه زمزمه هایی مبنی بر عدم حضور جناب خان عروسک پر مخاطب به گوش رسید که در آینده این شایعه به حقیقت تبدیل شد و حضور خود عروسک منتفی شد و هم اکنون چهار عروسک دیگر جایگزین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعدها پوستر جناب خان روی اتوبوس های تندروی شهری دیده شد و توضیحات مالک اصلی آن از عدم همکاری با خندوانه و تبلیغات اینچنینی را به دنبال داشت.
درگذشت هنرمندی محبوب
جعفر والی یکی از هنرمندان با سابقه و محبوب عرصه تصویر و صدا دار فانی را وداع گفت و جایش را برای همیشه در هنر کشور خالی کرد.
کارگردانی بخشی از سریال "پرستاران" به شهرام شاه حسینی رسید
سریال "پرستاران" که قرار بود بهمن ماه پخش شود از کار عقب مانده بود و در بخش کارگردانی نیاز به کمک داشت که پای شهرام شاه حسینی به میان آمد و به صورت دو گروه بقیه تصویربرداری این مجموعه را عهده دار شد.
علیرضا افخمی که نویسندگی این سریال را نیز انجام می دهد موفق شد با آمدن شاه حسینی مجموعه اش را به پخش برساند.
برگزاری نشست خبری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها
یکشنبه بیست و یکم آذر نشست خبری این جشنواره با حضور اهالی رسانه و علی دارابی معاون امور استان های سازمان صدا و سیما برگزار شد که به جزییات برگزاری اشاره کرد و رونمایی از پوستر این رویداد را انجام داد و از آغاز به کار در سی ام آذر گفت.
خبر تولید سریالی 300 قسمتی
دارابی در نشست خبری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها به برخی جزییات تولید این سریال عظیم اشاره کرد.مجموعه ای که فریدون حسن پور نگارش آن را بر عهده دارد.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۴۹۲/از_تولید_سریال_۳۰۰_قسمتی_تا_خداحافظی_جناب_خان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: