Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@17:31:15 GMT

وضع نگران کننده اعتیاد در بویین میاندشت

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۳۵۰۸/وضع_نگران_کننده_اعتیاد_در_بویین_میاندشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرشبکه بهداشت و درمان بویین میاندشت در همایش هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: یک سوم ازجمعیت23هزار نفری شهرستان از نظر اعتیاد پایش شده اند که وضع شهرستان در این زمینه نگران کننده ای دارد.
رضا کیخایی سنین12تا18سال را بحرانی ترین زمان برای گرایش به اعتیاددانست وافزود: درپایش صورت گرفته هم نوزاد تازه متولد شده وهم نوجوان 13ساله معتاد شناسایی شده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: باید با شفاف سازی وآگاهی دادن و روشنگری ، مبارزه با مواد مخدر به یک گفتمان همگانی تبدیل شود.
رییس اداره بهزیستی بویین میاندشت نیز گفت: اعتبارات درمانی اختصاص یافته برای درمان اعتیاد بسیار ناچیز است.
قاسم براتی افزود: پارسال فقط35 میلیون ریال برای درمان معتادان شهرستان هزینه شد اما خوشبختانه با این رقم 25معتاد به طورکامل درمان شدند.
رییس اداره بهزیستی بویین میاندشت گفت:برای حمایت ازمعتادان بهبودیافته سال گذشته 5میلیاردریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۵۰۸/وضع_نگران_کننده_اعتیاد_در_بویین_میاندشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: