Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@13:04:17 GMT

اجراي طرح هاي گردشگري موجب تحول اقتصادي قزوين مي شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۳۵۹۰/اجرای_طرح_های_گردشگری_موجب_تحول_اقتصادی_قزوین_می_شود

اجراي طرح هاي گردشگري موجب تحول اقتصادي قزوين مي شود

خبرگزاري آريا - قزوين – ايرنا – معاون هماهنگي امور عمراني استاندار قزوين گفت: چندين طرح گردشگري نمونه در استان براي دريافت اعتبار از صندوق توسعه ملي پيشنهاد شده اند که راه اندازي آنها موجب رونق اقتصادي قزوين خواهد شد.

به گزارش ايرنا علي فرخزاد روز يکشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتي استان که با حضور مرتضي شهيدزاده رييس هيات عامل صندوق توسعه ملي در استانداري برگزار شد، افزود: پروژه آبگرم يله گنبد از توابع بخش کوهين شهرستان قزوين با خواص درماني و آشاميدني از ظرفيت هاي ويژه گردشگري استان است که براي تکميل و بهره برداري از آن 500 ميليارد ريال اعتبار از تسهيلات صندوق توسعه ملي برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: آبگرم شهرستان آوج نيز از ظرفيت هاي ويژه ديگر استان قزوين بوده و براي تکميل آن به 800 ميليارد ريال اعتبار نياز است و بايد 20 درصد اين بودجه از طريق سرمايه گذار بخش خصوصي تامين شود.
فرخزاد اضافه کرد: طرح گردشگري منطقه کامان و زرشک شهرستان قزوين نيز با 400 هکتار مساحت مصوبه هيات دولت را دارد و براي بهره برداري آن نيز 400 ميليارد ريال اعتبار برآورد شده است.
اين مسئول گفت: طرح سافاري پارک باراجين نيز با همکاري شهرداري و بخش خصوصي در حال انجام است و به 200 ميليارد ريال اعتبار براي اتمام آنها نياز داريم.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار اضافه کرد: همچنين براي تکميل مجموعه پسماند محيط زيست در 100 هکتار که پسماند 17 شهر و 300 روستا را جمع آوري مي کند به 500 ميليارد ريال اعتبار نياز داريم که اميدواريم همکاري ها و اقدامات لازم در اين زمينه از سوي مسئولان صندوق توسعه ملي صورت گيرد.
وي گفت: با اجراي اين طرح ها مي توان يک تحولي را در گردشگري استان ايجاد کرد و براي اشتغالزايي و رونق اقتصادي استان گام هاي بلندي را برداشت.
6101
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۵۹۰/اجرای_طرح_های_گردشگری_موجب_تحول_اقتصادی_قزوین_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: