Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:49:35 GMT

بسحاق: به موفقیت تکواندوکاران در امارات امیدواریم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۳۵۹۹/بسحاق_به_موفقیت_تکواندوکاران_در_امارات_امیدواریم

بسحاق: به موفقیت تکواندوکاران در امارات امیدواریم

مربی تیم ملی تکواندوی مردان گفت: با توجه به شرایط موجود در تیم، نسبت به موفقیت هوگوپوشان در گرندپری امارات امیدواریم.

علی‌محمد بسحاق در گفت و گو با ایسنا، در خصوص شرایط تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابتی‌های فینال گرندپری ۲۰۱۸ در امارات، توضیح داد: ملی‌پوشان ما یک ماه است که برای حضور در این مسابقات در اردو هستند اما این دور از تمرینات ما شرایط خاص خود را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سجاد مردانی به دلیل مصدمیت از تمرینات دور بود و هادی‌پور نیز چند روزی در چین حضور داشت و کنار تیم نبود.

او افزود: با این حال تمرینات ما به خوبی پیش رفت و خدا را شکر شرایط کلی تیم خوب است، امیدواریم ملی‌پوشان بتوانند نتایج خوبی در این رقابت‌ها کسب کنند چرا که این توانایی را در آنها می‌بینیم.

مربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که ملی‌پوشان می‌توانند نتایج مرحله چهارم گرندپری‌ها را تکرار کنند؟ اظهار کرد: طبیعتا این رقابت‌ها نسبت به مرحله‌های قبل سنگین‌تر است. با این وجود تیم خوبی داریم و به مدال‌ آوری و تکرار نتایج مرحله قبل امیدوار هستیم.

او در پاسخ به این سوال، آیا نفراتی چون مردانی که در مراحل قبل نتیجه خوبی نگرفته‌اند توانایی داشتن عملکرد خوب در این مرحله را دارند؟ توضیح داد: دست ما برای اعزام ملی‌پوشان به مسابقاتی مثل گرندپری بسته است و باید با توجه به رنکینگ‌ها ملی‌پوشان را انتخاب کنیم. خصوصا که در این مرحله(فینال گرندپری ۲۰۱۸) تنها ۱۶ نفر برتر اوزان مختلف حضور دارند، به همین دلیل نمی‌توانیم نفرات دیگری را اعزام کنیم و باید روی ملی‌پوشانی که رنک دارند برنامه ریزی کنیم.

مربی تیم ملی تکواندو ادامه داد: با این وجود در کنار مسابقاتی چون گرندپری، اصلی‌ترین برنامه ما برای کسب سهمیه‌های المپیک مسابقات قهرمانی جهان است که خود را برای آن آماده می‌کنیم. مطمئنا نباید تکواندوکاری که نتایج خوبی نمی‌گیرد را اعزام کرد ولی برای این رقابت‌ها به اجبار باید از رنکینگ‌ها استفاده کرد و هدفگذاری خود را قهرمانی جهان قرار دهیم. امیدوارم بتوانیم با این تیم خوب در امارات هم نتیجه خوبی بگیریم تا با یک روحیه خوب به استقبال قهرمانی جهان برویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۵۹۹/بسحاق_به_موفقیت_تکواندوکاران_در_امارات_امیدواریم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: