Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:36:30 GMT

نماینده اهواز از پاسخ وزیر نفت در خصوص عدم اعطای مالیات قانع شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۳۶۰۵/نماینده_اهواز_از_پاسخ_وزیر_نفت_در_خصوص_عدم_اعطای_مالیات_قانع_شد

نماینده اهواز از پاسخ وزیر نفت در خصوص عدم اعطای مالیات قانع شد

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از پاسخ وزیر نفت در خصوص عدم توزیع مناسب خدمات اجتماعی و عدم اعطای مالیات شهرداری‌ها قانع شد.

به گزارش ایسنا، سوال علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز از وزیر نفت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت پس از شنیدن پاسخ‌های وزیر ایشان از پاسخ وزیر قانع شده و سوال را به رأی نگذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نفت نیز قول داد تا نسبت به پرداخت و ارائه مستندات قانونی طبق تبصره یک ماده ۳۸ اداره امور مالیات اقدام کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۶۰۵/نماینده_اهواز_از_پاسخ_وزیر_نفت_در_خصوص_عدم_اعطای_مالیات_قانع_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: