Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@23:19:09 GMT

حقوق بشر و حفظ کرامت انسان‌ها از مهم‌ترین دغدغه‌های جوامع باشد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۳۶۰۶/حقوق_بشر_و_حفظ_کرامت_انسان_ها_از_مهم_ترین_دغدغه_های_جوامع_باشد

حقوق بشر و حفظ کرامت انسان‌ها از مهم‌ترین دغدغه‌های جوامع باشد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام مهدی فرزی مشاور عالی و رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان در چهارمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی  که با حضور مسئولان کشوری و استانی در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: امروز کردستان، سرزمین مردان و زنان فرهیخته، سرزمین هنر و فرهنگ، سرزمین نور و عرفان به‌خود می‌بالد که بار دیگر میزبان اندیشمندانی از اقصی نقاط جهان و سراسر کشور گردیده تا دست در دست یکدیگر شعار دفاع از حقوق بشر و افتخار حرکت در این مسیر را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام مهدی فرزی گفت: در واقع وجود کشتارهای جمعی، تبعیضات نژادی، فقر، قاچاق انسان و هزاران مسئله دیگر نشان‌دهنده آن است که جوامع بشری همواره درمعرض نقض اساسی حقوق انسان‌ها قرار دهند.

مشاور عالی و رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: اگر می‌بینیم پس از گذشت  بیش از نیم قرن از تصویب اعلامیه حقوق بشر، نتایج  به‌دست آمده توسط سازمان ملل در اجرای مفاد اعلامیه جهانی حقوق بشر ضعیف بوده است، باید ریشه‌های آن را در این مسئله جستجو کرد که طراحان حقوق بشر اگرچه به ظاهر سعی کرده‌اند که آن را براساس تعالیم مشترک همه انبیاء و خرد جمعی از خرمندان استوار سازند، لیکن، هرگز بنیان‌ها را بر بنیان مرصوص توحید و اعتقاد به معاد و اخلاق کریمه بنا نهادند.

وی ادامه داد: هرروز با شعارهای پر زرق و برق و ظاهرالصلامی مواجه می‌شویم که نه عمقی دارد و نه پایداری و بعد از اندک زمانی همان شعارها از سوی شعاردهندگان نیز مورد نقض قرار می‌گیرند.

فرزی یادآور شد: بازخوانی حقوق اولیه بشری اعم از حق صیانت، حق آزادی، حق کرامت، حق تعلیم و تربیت و حق مساوات و واخواهی آن از سردمداران کفر، استکبار و استعمار، جهادی سترگ و عظیم است که امروز حضور در این میدان نصیب استلن فرهنگی کردستان و مردم دردکشیده از نقض‌های هرروزه حقوقشان توسط استکبار جهانی است.

مشاور عالی و رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان خطاب به دشمنان خاطرنشان کرد: امروز شما با کودکان معصوم شهید سردشت و حلبچه، با مادران شهدای ترور که در آنی فرزند خود را غرق به خون در آغوش کشیدند، هم آوایید؛ با زنان و کودکانی که قربانی زیاده‌طلبی دولت ایالات متحده، توسط فرزند ناخلفش اسرائیل و داعش شدند، هم صدایید.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۶۰۶/حقوق_بشر_و_حفظ_کرامت_انسان_ها_از_مهم_ترین_دغدغه_های_جوامع_باشد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: