Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@16:47:33 GMT

۱۲۵ خانوار در مناطق مختلف خوزستان امدادرسانی شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۳۶۱۴/۱۲۵_خانوار_در_مناطق_مختلف_خوزستان_امدادرسانی_شدند

۱۲۵ خانوار در مناطق مختلف خوزستان امدادرسانی شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، از امدادرسانی نیروهای هلال احمر به ۱۲۵ خانوار در مناطق متأثر از بارندگی و سیلاب در سه روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی»، در جمع خبرنگاران، به آمار مرحله دوم امدادرسانی جمعيت هلال احمر خوزستان به مناطق متأثر از بارندگی و سیلاب در سه روز گذشته اشاره کرد و گفت: در این مرحله به 125 خانوار و 462 نفر امدادرسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، افزود: امدادرسانی در شهرهای اندیمشک (منطقه الوار گرمسیری)، باغملک (مناطق دشت میداود، امامزاده عبدالله، قلعه سروستان و دره زینتی)، دزفول (کوی مدرس، منطقه سالند (احمدفداله))، رامهرمز (مناطق رستم آباد، سلطان آباد، عریض، باایمان اوریز، باایمان احمدی، ابوالفارس و پاگچی)، شادگان (منطقه مُسیّر جنوبی)، ایذه (ریزش تونل کارون 4 در محور دهدز – لردگان)، اندیکا (منطقه تاراز)، مسجدسلیمان (منطقه نصيرآباد)، آغاجارى (کوی طالقانی، حر، بلان، کوی غدیر، روستای آب باران) امدادرسانی شد.

 

وی با بیان اینکه امدادرسانی توسط تیم های ارزیاب و امداد و نجات جمعیت هلال احمر در شهرستان های لالی و اندیکا همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: در این امدادرسانی به 175 نفر اسکان اضطراری شد.

 

وی تصریح کرد: در این مرحله اقلام امدادی شامل 70 دستگاه چادر، 236 تخته پتو، 86 تخته موکت، 57 شعله والور، 318 کیلو نایلون پوششی، 45 شعله فانوس، 2 هزار و 195 قوطی کنسوجات، 860 کیلو روغن، چای، قند و شکر، حبوبات، برنج و نمک، یک هزار قرص نان و هفت ست ظورف ارائه شد.

 

خدادادی، با اشاره به اینکه 22 تیم امداد و نجات به تعداد 74 نفر به مناطق آسیب دیده اعزام شدند، خاطر نشان کرد: همچنین تجهیزاتی همچون 19 دستگاه خودروی نجات، آمبولانس و پشتیبانی همراه نیروهای امدادی اعزام شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۶۱۴/۱۲۵_خانوار_در_مناطق_مختلف_خوزستان_امدادرسانی_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: