Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@16:13:57 GMT

نمایش منتخب‌های جشنواره «تسالونیکی» یونان در «سینماحقیقت»

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۳۶۲۱/نمایش_منتخب_های_جشنواره_تسالونیکی_یونان_در_سینماحقیقت

نمایش منتخب‌های جشنواره «تسالونیکی» یونان در «سینماحقیقت»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، در بخش مرور جشنواره تسالونیکی یونان در جشنواره «سینماحقیقت» هفت فیلم به این شرح روی پرده می‌روند: آخرین شکارچی عسل (بن نایت/ نپال)، آنگکار «خمرهای سرخ» (نری آدلین‌هی/ فرانسه)، افسانه پادشاه نازیبا (حسین تاباک/ آلمان، اتریش)، جایی برای پنهان شدن نیست (زردشت احمد/ نروژ، سوئد)، عوعوی دور سگ‌ها (سیمون لرنگ ویلمونت/ دانمارک)، گل‌ها زود ناپدید می‌شوند: کاکوپترس، بیست و هشت آگوست ۱۹۴۴ (ماتائوس فرانتزسکاکیس/ یونان)، نقاشی (ایونا نوفیتو، دیمیتریس استاماتیس/ یونان).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستند تسالونیکی هر سال در ماه مارس، در شهر تسالونیکی یونان برگزار می‌شود. دوره بیست و یکم این جشنواره از اول تا دهم مارس ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد.

جشنواره تسالونیکی یکی از مهمترین جشنواره‌های فیلم مستند اروپا است. این جشنواره بخش مسابقه بین‌المللی فیلم مستند را برای داوری آثار مستند بلند اول و دوم فیلمسازان برگزار می‌کند؛ ضمن اینکه بخش جدید «فیلم‌های با فناوری واقعیت مجازی» را نیز بصورت رقابتی برپا می‌کند.

دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای ۱۸ تا ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۷ به دبیری سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد در پردیس سینمایی چارسو برگزار خواهد شد.

کد خبر 4461407 نیوشا روزبان

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۶۲۱/نمایش_منتخب_های_جشنواره_تسالونیکی_یونان_در_سینماحقیقت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: