Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@05:40:15 GMT

اعزام ۵۵۰ دانش آموز بوکانی به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۳۶۵۱/اعزام_۵۵۰_دانش_آموز_بوکانی_به_مناطق_عملیاتی_شمال_غرب_کشور

اعزام ۵۵۰ دانش آموز بوکانی به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور

۵۵۰ دانش آموز بوکانی به مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای شمال غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، صبح امروز ۵۵۰ دانش آموز پسر بوکانی به مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای شمال غرب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه شهرستان بوکان در حاشیه اعزام آخرین کاروان راهیان نور دانش اموزی که با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد به خبرنگار ما گفت: چهارمین کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان بوکان در قالب ۱۱ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی، با بیان اینکه در این اعزام ۵۵۰ نفر از دانش آموزان پسر شهرستان بوکان به مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای منطقه اعزام شدند اظهار داشت: این دانش آموزان در یک اردوی یک روزه از یادمان شهدای نقده و مهاباد بازدید و با ارمان های شهدا تجدید پیمان خواهند کرد.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در طول آبان ماه سال جاری ۲ هزار ۶۰۰ دانش اموز دختر و پسر در قالب درس های امادگی دفاعی طی ۴ مرحله با ۵۰ اتوبوس به شهرهای پیرانشهر، مهاباد و نقده اعزام شدند.

فرمانده سپاه بوکان تصریح کرد: هدف از این اعزام آشنایی دانش آموزان با رشادت های رزمندگان در طول ۸ سال دفاع مقدس و ترویجج فرهنگ ایثار و شهادت است.

سرهنگ پاسدا حسین جمشیدی با اشاره به اینکه این بازدید ها بی تردید نقش ویزه ای در آینده دانش اموزان ایفا خواهند کرد تصریح نمود: هرگاه جوانان و دانش اموزان ما شهدا را الگوی خود قرار داده اند به بالاترین درجات علمی و … دست پیدا کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۶۵۱/اعزام_۵۵۰_دانش_آموز_بوکانی_به_مناطق_عملیاتی_شمال_غرب_کشور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: