Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@19:28:55 GMT

مراسم نمادين هفته كتاب و كتابخواني در شهرستان کمیجان برگزارشد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۳۶۸۵/مراسم_نمادین_هفته_کتاب_و_کتابخوانی_در_شهرستان_کمیجان_برگزارشد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج استان مرکزی ازکمیجان؛مهندس سعید فائض پور فرماندار شهرستان کمیجان به اتفاق جمعی ازمسئولین ادارات درمراسم نمادين هفته كتاب و كتابخواني در شهرستان کمیجان شرکت نمودند.

فرماندارشهرستان کمیجان در این مراسم گفت: کتاب و کتابخوانی موضوعی است که از مکتب اسلام به ما رسیده است و باید آن را بزرگ بداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:انسان همواره به کتاب نیازمند است. هیچ چیز جای کتاب را پر نمی‌کند، کتاب عصاره تمدن‌های بشری است و کتابخانه‌ها گاهواره‌های این تمدن هستند و در کنار آن کتابداران کلید داران این گنجینه بشری هستند. کتابداران این گنجینه و باغ دلربا را می‌گشایند.

مهندس فائض پوراظهارکرد:مقوله کتاب و کتابخوانی و میزان پرداختن به این مهم در راستای افزایش سرانه مطالعه یکی از شاخصه ها و سنجه های مهم و کلیدی در تعیین رشد و توسعه فرهنگی یک جامعه است

وی خاطرنشان کرد:کتاب دروازه ای به سوی جهان گسترده ی دانش و معرفت است و از این منظر مطالعه این یار مهربان و رواج آن نشانه ای است بر توسعه یافتگیِ فرهنگی یک جامعه؛ به ویژه جامعه ایرانی که از فرهنگ و تاریخی دیرپا و غنی برخوردار است و بزرگان و نخبگان آن همواره دستی بر قلم و نگارش و کتابت داشته اند

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۶۸۵/مراسم_نمادین_هفته_کتاب_و_کتابخوانی_در_شهرستان_کمیجان_برگزارشد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: