Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:09:55 GMT

کارخانه تولیدی پوشاک در ماکو راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۷۴۸۷۲/کارخانه_تولیدی_پوشاک_در_ماکو_راه_اندازی_شد

کارخانه تولیدی پوشاک در ماکو راه اندازی شد

کارخانه تولیدی پوشاک در ماکو راه اندازی شد.

به گزارش ایسنا در طی بازدیدهای که دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور از منطقه آزاد ماکو داشت از کارخانه تولیدی پوشاک برسام در شهرک صنعتی شماره یک این منطقه بازدید کرده که این کارگاه تولیدی پوشاک با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی با ایجاد زمینه اشتغال برای۲۰۰ نفر به شکل مستقیم راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین وی در این سفر از آبنمای موزیکال پیشرفته در ماکو بازدید کرد.

ساخت آبنمای موزیکال پیشرفته در مساحت حدود هزار متر از فروردین سال ۹۶ شروع شد و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان طی 5 ماه به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

این پروژه قابلیت از ۴۰۰ نقطه کنترل دارد که در آن عناوینِ موزیکال، هارمونی، فیکس، سناریو بندی شده است و می توانند ترکیبات آب، موسیقی و نور را به اجرا بگذارد.

به گزارش ایسنا؛ مشاور رئیس جمهور در ادامه بازدید ها از کارخانه دندان سازی بتادنت و پایانه گمرک مرزی بازرگان و پایانه صادراتی ۱۲ هزار هکتاری بازدید کرد و از نزدیک شاهد چگونگی و اقدامات روند صادرات و واردات در این منطقه شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۸۷۲/کارخانه_تولیدی_پوشاک_در_ماکو_راه_اندازی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: