Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@07:16:37 GMT

دعوای اینستاگرامی علوان زاده و آرمین سهرابیان

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۵۰۴۵/دعوای_اینستاگرامی_علوان_زاده_و_آرمین_سهرابیان

دعوای اینستاگرامی علوان زاده و آرمین سهرابیان

دوبازیکن جوان استقلال و پرسپولیس در اینستاگرام باهم درگیر شدند.
به گزارش صدای ایران، در حالی که چیزی تا شروع رقابت های لیگ برتر باقی نمانده است و بازیکنان برای حضوری قدرتمند برنامه ریزی می کنند شاهد درگیری مجازی دو تن از بازیکنان استقلال و پرسپولیس هستیم.
بعد از اینکه سازمان لیگ پرسپولیس را قهرمان بازی سوپرجام اعلام کرد احسان علوان زاده با گذاشتن یک استوری در اینستاگرام خود درگیری را آغاز کرد و با کنایه و حالت کری گفت: آمدیم؛ نبودید؛ قهرمان شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همین استوری کوتاه کافی بود تا بازیکن جوان استقلال را عصبانی کند.‌ آرمین سهرابیان در پاسخ علوان زاده در استوری خود به علوان زاده تاخت و او را سکو نشین خواند و الفاظ دیگری هم به کار برد.
جوان پرسپولیسی ها هم دوباره در قامت یک پاسخگو وارد گود شد و عنوان کرد وقتی در لیگ برتر فوتبال باز یمی کرده سهرابیان در کوچه مشغول فوتبال بازی کردن بوده است.
بی تردید اگر کسی جلودار این دو نفر نباشد این استوری ها به صورت سریالی ادامه پیدا خواهد کرد. سهرابیان در فصلی که گذشت نشان داد می تواند یک مهره قابل اتکا برای خط دفاعی استقلال باشد و علوان زاده هم در نیم فصلی که پرسپولیس از نقل و انتقالادت محروم است می تواند دقایق بیشتری را در زمین پشت سر بگذارد.

   

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۰۴۵/دعوای_اینستاگرامی_علوان_زاده_و_آرمین_سهرابیان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: