Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@08:42:05 GMT

بازداشت پسر 14 ساله‌اي که تجاوز به دختر 15 ساله را زنده پخش کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۷۵۵۹۹/بازداشت_پسر_۱۴_ساله_ای_که_تجاوز_به_دختر_۱۵_ساله_را_زنده_پخش_کرد

خبرگزاري آريا - پليس شيکاگو از بازداشت نوجواني 14 ساله خبر داد که تجاوز دسته جمعي به يک دختر 15 ساله را به طور زنده در فيس بوک پخش کرده بود.

به گزارش "اسوشيتد پرس"، پليس شيکاگو اعلام کرد يک نوجوان 14 ساله به اتهام شرکت در تجاوز دسته جمعي و پخش زنده اين تجاوز در شبکه اجتماعي بازداشت و تفهيم اتهام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين حادثه اواسط ماه مارس اتفاق افتاد. مادر قرباني ضمن ارائه شکايت به پليس شيکاگو و با اعلام اينکه دختر 15 ساله اش ناپديد شده، تصويري اسکرين شات از پخش آنلاين تجاوز به دخترش را به پليس نشان داد. کارآگاهان يک روز بعد موفق به يافتن اين دختربچه و تحويل او به والدينش گرديدند.
به گزارش پليس، در مجموع شش مرد به اين دختر 15 ساله تجاوز کرده بودند. علاوه بر اين 40 کاربر اينترنت به صورت زنده اين تجاوز را تماشا کردند اما در زمان وقوع جرم از سوي اين کاربران هيچ تماسي با پليس گرفته نشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۵۹۹/بازداشت_پسر_۱۴_ساله_ای_که_تجاوز_به_دختر_۱۵_ساله_را_زنده_پخش_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: