Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@00:10:42 GMT

انفجار در پاکدشت با ۷ نفر مصدوم/تخریب ۲ خانه

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۵۶۴۸/انفجار_در_پاکدشت_با_۷_نفر_مصدوم_تخریب_۲_خانه

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری پاکدشت از انفجار در منطقه «قوهه» پاکدشت خبر داد و گفت: در پی این حادثه ۷ نفر مصدوم و ۲ خانه تخریب شد.

قاسم خواجه حسینی در گفتگو با مهر اظهار داشت: بامداد شنبه یک مورد انفجار گاز در منطقه «قوهه» پاکدشت رخ داد، که نیروهای آتش نشانی پاکدشت به محض اطلاع در صحنه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری پاکدشت گفت: در پی این حادثه ۲ واحد مسکونی تخریب شد، که عوامل آتش نشانی اقدام به آواربرداری و نیز نجات مصدومان حادثه پرداختند.

وی افزود: در این حادثه متاسفانه ۷ نفر مصدوم شدند، که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

خواجه حسینی گفت: علت اولیه حادثه نشت گاز بوده است، اما کارشناسان در حال بررسی های دقیق تر برای یافتن علت دقیق این انفجار هستند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۶۴۸/انفجار_در_پاکدشت_با_۷_نفر_مصدوم_تخریب_۲_خانه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: