Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@12:52:38 GMT

اجرای طرح توزیع لاستیک با قیمت ارز دولتی در پایانه‌های گیلان

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۵۷۰۹/اجرای_طرح_توزیع_لاستیک_با_قیمت_ارز_دولتی_در_پایانه_های_گیلان

اجرای طرح توزیع لاستیک با قیمت ارز دولتی در پایانه‌های گیلان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمدرضا نازک‌کار مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای گیلان گفت:‌ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با مشارکت شرکت‌ها و برندهای برتر تولیدی،‌ طرح توزیع لاستیک با قیمت ارز دولتی را در پایانه‌های باری گیلان اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این طرح در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و رفاه هرچه بیشتر رانندگان اجرا خواهد شد افزود: رانندگان می‌توانند پس از صدور حواله‌ لاستیک با قیمت ارز دولتی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به اینکه حرفه رانندگی جز مشاغل سخت است گفت: در تلاشیم تا با حمایت های مختلف رضایتمندی هرچه بیشتر رانندگان را فراهم کنیم.

محمدرضا نازک‌کار از تداوم پوشش بیمه‌ای تأمین اجتماعی برای رانندگان خبر داد و افزود: هماهنگی‌های لازم در این باره انجام شده تا رانندگان نگرانی خاصی در این مورد نداشته باشند.

وی به فعالیت ۳ پایانه باری بزرگ در شهرستان‌های رشت،‌ بندرانزلی و آستارا اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر  ۱۶۸شرکت باربری در حوزه باربری و حمل و نقل‌،‌ امر انتقال انواع کالاها و خدمات از ‌مبداء استان گیلان به سایر نقاط فعالیت می کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

عرضه توزیع لاستیک با قیمت ارز دولتی در پایانه‌های گیلان

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۷۰۹/اجرای_طرح_توزیع_لاستیک_با_قیمت_ارز_دولتی_در_پایانه_های_گیلان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: