Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@07:59:12 GMT

تغییر استانداران در این زمان سخت بود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۵۷۵۰/تغییر_استانداران_در_این_زمان_سخت_بود

تغییر استانداران در این زمان سخت بود

​قائم‌مقام وزیر کشور گفت: تغییر استانداران در شرایط فعلی کار سختی بود.

 بهگزارش ایسنا،  سیدحسین هاشمی در آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید زنجان، اظهار کرد: در گذشته گفته می‌شد که توسعه بر سه محور انسان، ماشین و پول می‌چرخد، در حالی که در شرایط فعلی گفته می‌شود انسان محور توسعه است.

این مسئول ادامه داد: انسان‌های بزرگی چون پروفسور ثبوتی، آیت‌الله موسوی‌زنجانی، آیت‌الله شبیری‌زنجانی، آیت‌الله خاتمی، شهید شهریاری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. زنجانی هستند که با تکیه بر نام این افراد و تجربیات چنین بزرگانی می‌توان چرخ توسعه استان را سرعت بخشید.

وی با اشاره به رفتارهای جناحی، افزود: در خدمت، دعوا نیست و در خدمت اگر کسی جناح را حاکم کند به مردم ظلم کرده است. فشاری که در حال حاضر به کشور وارد می‌شود، فشار کمی نیست و باید با همدلی از این مرحله عبور کنیم.

 هاشمی تصریح کرد: بهتر است ذهن خود را بر اساس واقعیت تطبیق دهیم و نتایج ورود آمریکا در کشورهای همسایه مانند عراق و افغانستان را ببینیم و نباید فراموش کرد که مردم برای حمایت از انقلاب همیشه در صحنه هستند.

  وی با اشاره به پایتخت شور و شعور حسینی بودن زنجان، اظهار کرد: اگر کسی متصل به مکتب حسینی باشد، شکست نمی‌خورد. انتظار می‌رود استاندار جدید زنجان با وحدت کلمه، با امکانات استان و استفاده حداکثری از آن برای رضایت‌مندی مردم تلاش کند. همچنین جذب سرمایه خارجی بسیار ارزشمند است که در استان زنجان کارهای مهمی در این زمینه انجام شده و امیدواریم اقداماتی صورت گیرد که احساس امنیت برای سرمایه‌گذاری که به استان وارد می‌شود، به وجود آید.

  قائم‌مقام وزیر کشور یادآور شد: تغییر استاندار در این برهه زمانی، سخت بود و باید توجه داشت که استاندار، رئیس‌جمهور در منطقه است و کسی که به استان می‌آید باید مسیر درستی را که پایه‌گذاری شده ادامه داده و اعتماد عمومی و یک‌دلی را افزایش دهد.

 هاشمی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود استاندار جدید زنجان همدلی، توسعه و فضا را برای سرمایه‌گذاری خارجی و استفاده از پتانسیل نمایندگان فراهم کند تا توسعه در این زمان که بسیار مهم است، به‌وقوع بپیوندد.

  به گزارش ایسنا، در این مراسم اسدالله درویش‌امیری تودیع و فتح‌الله حقیقی به عنوان استاندار زنجان معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۷۵۰/تغییر_استانداران_در_این_زمان_سخت_بود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: