Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-29@08:21:44 GMT

پیروزی تیم کرمان موتور تهران درمسابقات تنیس لیگ برتر باشگاههای کشور

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۰۸۴/پیروزی_تیم_کرمان_موتور_تهران_درمسابقات_تنیس_لیگ_برتر_باشگاههای_کشور

پیروزی تیم کرمان موتور تهران درمسابقات تنیس لیگ برتر باشگاههای کشور

تیم کرمان موتور تهران، فاتح دور برگشت چهاردهمین دوره مسابقات تنیس لیگ برتر مردان باشگاههای کشور (جام خلیج فارس) در مشهد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی ، در  آخرین روز این مسابقات که امروز در مجموعه ورزشی سجاد مشهد برگزار شد تیم تنیس کرمان موتور تهران با نتیجه 2 بر صفر تیم تنیس لمیزکافی تهران را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم تنیس شهید همدانی همدان نیز با نتیجه 2 بر یک مقابل گچ رضای مشهد شکست خورد و تیم تنیس بانک حکمت ایرانیان 3 بر صفر مقابل تیم تاپیس مشهد به پیروزی رسید.
 تیم تنیس کرمان موتور تهران با کسب 36 امتیاز از 12 بازی و بدون هیچ باخت تیمی در جدول رده بندی لیگ برتر تنیس مردان کشور در جایگاه نخست قرار گرفت.
در این جدول، تیم تنیس لمیزکافی تهران هم با کسب 30 امتیاز دوم شد و تیم تنیس بانک حکمت ایرانیان با کسب 24 امتیاز سوم شد.
رتبه های چهارم تا هفتم جدول رده بندی لیگ برتر تنیس مردان کشور را هم به ترتیب تیمهای تنیس گچ رضای مشهد، تاپیس مشهد، آریا گرانول قم و شهید همدانی همدان از آن خود کردند.
تیمهای کرمان موتور، لمیزکافی تهران، بانک حکمت ایرانیان، گچ رضای مشهد، شهید همدانی همدان، تاپیس مشهد و آریاگرانول قم در دور برگشت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس مردان کشور جام خلیج فارس شرکت داشتند.
دور برگشت مسابقات تنیس قهرمانی لیگ برتر مردان کشور از ششم آبان در مجموعه ورزشی سجاد مشهد آغاز شده بود که امروز به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۰۸۴/پیروزی_تیم_کرمان_موتور_تهران_درمسابقات_تنیس_لیگ_برتر_باشگاههای_کشور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: