Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:24:52 GMT

آمادگی برای ایجاد شهرک تخصصی ماهیان سردآبی

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۱۸۵/آمادگی_برای_ایجاد_شهرک_تخصصی_ماهیان_سردآبی

آمادگی برای ایجاد شهرک تخصصی ماهیان سردآبی

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری؛ جعفر علیپور بهزادی عضو هیئت مدیره شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور در سفر به شهرکرد، از آمادگی برای راه اندازی شهرک تخصصی ماهیان سردآبی در این استان خبر داد.

وی با اشاره به استعداد‌ها و ظرفیت‌های بالقوه و همچنین رتبه کشوری چهارمحال و بختیاری در تولید ماهی سردابی قزل آلا گفت: ایجاد شهرک‌های شیلات و آبزی پروری با تمامی زنجیره‌های تولید صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان چهارمحال و بختیاری هم اکنون و برای چندمین سال متوالی، با فعالیت ۴۰۰ مزرعه پرورش ماهی و تولید سالانه ۲۴ هزار تن ماهی سردابی قزل آلای رنگین کمانی، رتبه اول کشور در این زمینه را دارد.

انتهای پیام/م آمادگی ایجاد شهرک‌های شیلات و آبزی پروری

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۱۸۵/آمادگی_برای_ایجاد_شهرک_تخصصی_ماهیان_سردآبی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: