Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@01:13:49 GMT

فیلم و عکس | قول جدی دادستان پارس‌آباد برای پیگیری قتل وحشیانه دختر ۷ساله

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۳۷۲/فیلم_و_عکس_قول_جدی_دادستان_پارس_آباد_برای_پیگیری_قتل_وحشیانه_دختر_۷ساله

فیلم و عکس | قول جدی دادستان پارس‌آباد برای پیگیری قتل وحشیانه دختر ۷ساله

چند رسانه‌ای>فیلم - امروز عده ای از مردم پارس آباد مغان در استان اردبیل با تجمع مقابل مغازه قاتل «آتنا اصلانی» به تخریب محل کار او پرداختند. دادستان پارس آباد در چهارراه و محل تجمع مردم حاضر شد و در رابطه با قاتل آتنا توضیحاتی داد که در ویدئوی زیر می بینید.

آتنا اصلانی کودک 7 ساله اهل پارس آباد حدود سه هفته قبل برای دیدن پدرش از خانه خارج شد و به خانه باز نگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما دیروز پلیس جسد او را در خانه مظنون پیدا و مرد متهم به قتل را دستگیر کرد. متهم که از 5 روز بعد از دزدیده شدن آتنا مورد بازجویی قرار داشت، جسد دختربچه را به طور ماهرانه ای در پارکینگ خانه خود جاسازی کرده بود.

تصاویری از آتنا و عملیات جستجوی پلیس برای پیدا کردن او را در ادامه می بینید.

عکس‌ها: مجله آفتاب

67261

کلید واژه‌ها : استان اردبیل - قتل -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۳۷۲/فیلم_و_عکس_قول_جدی_دادستان_پارس_آباد_برای_پیگیری_قتل_وحشیانه_دختر_۷ساله را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: