Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@17:01:35 GMT

بسته عصرانه ورزشی استان کرمانشاه با سه خبر

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۴۵۴/بسته_عصرانه_ورزشی_استان_کرمانشاه_با_سه_خبر

بسته عصرانه ورزشی استان کرمانشاه با سه خبر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مسابقات اسکیت سرعت شهرستان دالاهو به مناسبت بازگشت آزادگان به میهن  بین اسکیت بازان شهرستان دالاهو وشهرستان اسلام آبادغرب وباشرکت بیش از چهل شرکت کننده ودر رده های سنی۱۳۹۲تا۱۳۸۲و باحضور غلامی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان دالاهو و بابک الماس پور رئیس هیئت اسکیت شهرستان دالاهو و بهمن حیدری رئیس هیئت اسکیت شهرستان اسلام آبادغرب امروز برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه هیئت اسکیت استان کرمانشاه  به مناسبت ورود آزادگان به میهن اسلامی مراسم اختتامیه مسابقات لیگ قهرمانی استان در دو بخش آقایان و بانوان در محل آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان برگزار کرد .

همچنین شهرستان هرسین میزبان رقابتهای لیگ برتر نونهالان استان بود .

مسعود کرمی رئیس هیات فوتبال در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت :  این مسابقات با حضور 14 تیم در دو گروه 5 تیمی ویک گروه 4 تیمی که دو تیم هیات فوتبال هرسین با نامهای تحول آفرینان لک و پدیده زاگرس هرسین در گروه A برگزار می شود.

وی گفت : این رقابتها از سری مسابقات هفته اول و دوم  با تیمهای سرپل ذهاب ،میثاق کرمانشاه و قائم کنگاور در سالن مصوب سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) انجام می شود .

 

 

انتهای پیام/د

 

 

مسابقات ورزشی جام بازگشت آزادگان برگزار شد.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۴۵۴/بسته_عصرانه_ورزشی_استان_کرمانشاه_با_سه_خبر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: