Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@14:09:09 GMT

قاچاق "اقتصاد و تولید" را بیمار می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۵۶۱/قاچاق_اقتصاد_و_تولید_را_بیمار_می_کند

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در نخستین همایش بین المللی امنیت، پیشرفت و توسعه پایدار مناطق مرزی و کلانشهرها، فرصت‌ها و چالش‌ها طی سخنانی اظهار داشت: کشور ما با قرار گرفتن در منطقه غرب آسیا با 15 کشور همسایه و دارای مرزهای گسترده دریایی و زمینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

واکنش فرمانده کل ارتش به درگیری‌های اخیر در نوار غزه

وی افزود: امروز 17 استان از استان‌های سرزمین ما با سایر کشورها هم مرز هستند و این فرصت خوبی برای کشور ما فراهم کرده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به تحرکات برخی کشورهای منطقه تصریح کرد: متاسفانه امروز در تعدادی از کشورهای همسایه به واسطه نفوذ ابرقدرت‌ها شرایط امنیتی خوبی حاکم نیست و نیروهای مسلح ما به دلیل عدم امنیت در برخی کشورهای منطقه مجبور هستند تلاش مضاعفی را در برقراری امنیت انجام دهند چرا که ما باید مراقب باشیم تا این ناامنی به مناطق مرزی‌مان سرایت نکند.

نعمتی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که بدون امنیت هیچ فعالیتی به ثمر نخواهد نشست و این مقوله زیرساخت هرگونه توسعه و پیشرفت است. نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری فرمانده معظم کل قوا و نیروهای مسلح مقتدر و مردم شجاع بویژه مردم ساکن در مناطق مرزی، در غرب آسیا امروز دارای امنیت خوبی است.

وی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت مکمل امنیت و لازم و ملزوم یکدیگرند گفت: اگر امنیت نباشد توسعه محقق نمی شود و اگر نیازهای اولیه افراد تامین نشود، زمینه امنیت از بین می‌رود و اگر می‌خواهیم در مناطق مرزی امنیت پایدار داسته باشیم باید نیازهای مردم را با توسعه همه جانبه برطرف کنیم، وگرنه با پدیده قاچاق کالا و فعالیت‌های غیرقانونی در منطقه مواجه خواهیم شد. مسلماً پدیده قاچاق تولید و اقتصاد داخلی کشور را بیمار می‌کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۵۶۱/قاچاق_اقتصاد_و_تولید_را_بیمار_می_کند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: