Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@17:50:46 GMT

رونمایی از پوستر «پاستاریونی» در آستانه اکران

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۶۳۴/رونمایی_از_پوستر_پاستاریونی_در_آستانه_اکران

رونمایی از پوستر «پاستاریونی» در آستانه اکران

به گزارش خبرگزاری مهر، پوستر فیلم سینمایی «پاستاریونی» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی بیتا منصوری در آستانه اکران رونمایی شد.

سام درخشانی، بهاره رهنما، محمد نادری، مهتاب ثروتی، محمد شاکری، سامیار محمدی، امید روحانی، حمیدرضا فلاحی، مهدی باقربیگی، گوهر خیراندیش، کمند امیرسلیمانی و حمید سپیدنام بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی پوستر «پاستاریونی» برعهده امین شفیعی است.

«پاستاریونی» در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در چهار رشته کاندید بود که موفق به کسب پروانه زرین بهترین فیلم هیات داوران و بهترین فیلم از نگاه داوران کودک و نوجوان شد.  

اکران «پاستاریونی» به زودی در سراسر کشور آغاز می‌شود و پخش آن را موسسه بهمن سبز برعهده دارد.

دیگر عوامل «پاستاریونی» عبارتند از فیلمنامه: حمزه صالحی، مدیر فیلمبرداری: کوهیار کلاری، تدوین: کاوه ایمانی، طراح صحنه و لباس: محمدحسین کرمی، موسیقی: ستار اورکی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، صدابردار: محمدکیان ارثی، طراح چهره پردازی: امید گل زاده، مجری طرح: روح الله مهاجری.

کد خبر 4461627 زهرا منصوری

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۶۳۴/رونمایی_از_پوستر_پاستاریونی_در_آستانه_اکران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: