Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@21:43:04 GMT

اجرای ۲۱ برنامه هفته بسیج درمنطقه توکهور وهشتبندی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۶۴۶/اجرای_۲۱_برنامه_هفته_بسیج_درمنطقه_توکهور_وهشتبندی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ ستواندوم عبدالرضا زارعی پورفرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) بخش توکهور و هشتبندی گفت: برگزاری یادواره شهداء، ویزیت رایگان در روستا‌های محروم بخش، اردو‌های جهادی وتجمع بسیجیان در پنجم آذر ماه از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج است.
از ۲۹ آبان تا ۵ آذر هفته بسیج نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۶۴۶/اجرای_۲۱_برنامه_هفته_بسیج_درمنطقه_توکهور_وهشتبندی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: