Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@17:16:54 GMT

آمادگی روسیه برای ارسال سلاح به بلاروس

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۷۰۲/آمادگی_روسیه_برای_ارسال_سلاح_به_بلاروس

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شین هوا؛ میخائیل بابیچ درباره تهدیدات احتمالی سازمان پیمان اتلانتیک شمالی علیه بلاروس و چگونگی آمادگی روسیه برای ارسال موشک به مینسک افزود، همه اقدامات و کمک های مورد نیاز مطابق با وضعیت میدانی برای مینسک فراهم خواهد شد.
وی تاکید کرد، روسیه در امور دفاعی هرگز خود را از بلاروس جدا نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بابیچ خاطر نشان کرد، از 2012تا 2015 ناتو با اتخاذ سیاست فعال در مناطق شرقی ، تجهیزات نظامی مختلفی در مناطق مشترک مرزی با روسیه مستقر کرده است.
سفیر روسیه در بلاروس ادامه مذاکرات در باره استقرار پایگاه نظامی روسیه در بلاروس را بی اساس خواند.
الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در اوایل نوامبر اعلام کرده بود درصورت ادامه تهدیدات ناتو با استقرار پایگاه های نظامی در هلند و همچنین دیگر اقدامات نظامی مشابه ، بلاروس به تسلیحات مهم بیشتری نیاز خواهد داشت.
لوکاشنکو ادامه اینگونه گفتگوها را بیهوده توصیف کرد و افزود، نیازی به استقرار پایگاههای نظامی کشورهای دیگر شامل روسیه در بلاروس نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۷۰۲/آمادگی_روسیه_برای_ارسال_سلاح_به_بلاروس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: