Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@20:11:13 GMT

دکتر نوربخش: جمعيت تحت پوشش سازمان تامين اجتماعي از اقشار زحمتکش جامعه هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۷۹۲۱۸/دکتر_نوربخش_جمعیت_تحت_پوشش_سازمان_تامین_اجتماعی_از_اقشار_زحمتکش_جامعه_هستند

خبرگزاري آريا- مديرعامل سازمان تامين اجتماعي همزمان با روز تامين اجتماعي (٢٥ تيرماه) از شعبه ١٥ تهران بازديد و اين روز را به کارکنان و مراجعان تبريک گفت.
به گزارش خبرگزاري آريا، دکتر نوربخش از بخشهاي مختلف شعبه ١٥ تهران بازديد و با کارکنان ديدار و گفتگو کرد و همچنين دستور پيگيري براي حل مسائل مراجعان را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرعامل سازمان تامين اجتماعي پس از بازديد در جلسه اي با روسا و کارکنان شعبه ١٥ تهران حضور يافت و در اين جلسه ضمن تبريک هفته تامين اجتماعي به کارکنان اظهار اميدواري کرد با استقرار دولت دوازدهم شاهد توسعه خدمات اين سازمان باشيم.
دکتر نوربخش با بيان اينکه در حوزه فناوري اطلاعات در سازمان تامين اجتماعي فعاليت هاي گسترده اي انجام شده است، گفت: آينده بهتري در اين زمينه براي سازمان تامين اجتماعي پيش بيني مي شود.
وي با اشاره به شعار امروز از هفته تامين اجتماعي با عنوان" تامين اجتماعي، خلاقيت کارکنان ورضايت مخاطبان" اظهار داشت: خلاقيت نيروها از عوامل توسعه سازماني است و مديريت سازمان ها موظف به آماده سازي شرايط براي شکوفايي استعداد ها و نوآوري کارکنان هستند تا با ايجاد نظام بهره وري و انگيزشي و افزايش رضايتمندي کارکنان شاهد رشد رضايتمندي مخاطبان نيز باشيم.
دکتر نوربخش با بيان اينکه مخاطبان سازمان تامين اجتماعي از اقشار زحمتکش جامعه هستند، گفت: براي جلب رضايت و کاهش دغدغه هاي آنها تلاش مي کنيم.
مدير کل تامين اجتماعي غرب تهران بزرگ نيز در اين جلسه با بيان اينکه طي سالهاي اخير تصميمات و اقدامات مديريتي خلاقانه اي را شاهد بوديم، گفت: به روز کردن حوزه هاي فناوري اطلاعات از جمله اقدامات مهم اين سازمان بوده و موج دوم گسترش آي تي در اين سازمان آغاز شده است.
ناهيد حيدري افزود: همچنين نگاه ويژه اي به منابع انساني در سازمان تامين اجتماعي حاکم شده است.
وي اظهار داشت: ٢ شعبه تامين اجتماعي به کارفرمايان در تهران خدمات ويژه ارائه مي کنند و در روزهاي آينده نيز ٣ شعبه در اين راستا اضافه مي شود.

گزارش تصويري بازديد مديرعامل سازمان تامين اجتماعي و هيئت همراه از شعبه ١٥ تهران

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۹۲۱۸/دکتر_نوربخش_جمعیت_تحت_پوشش_سازمان_تامین_اجتماعی_از_اقشار_زحمتکش_جامعه_هستند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: