Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@11:56:53 GMT

حضور هشت کاندیدا در پایان مهلت ثبت نام انتخابات فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۹۴۳۲/حضور_هشت_کاندیدا_در_پایان_مهلت_ثبت_نام_انتخابات_فدراسیون_ورزش_های_ناشنوایان

حضور هشت کاندیدا در پایان مهلت ثبت نام انتخابات فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در روز آخر ثبت نام از داوطلبین حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کرم اله علیمرادی، رمضانعلی دولو  و مهران تیشه گران ثبت نام کردند. تیشه گران که تا به امروز عهده دار مسئولیت دبیری فدراسیون بود، قبل از ثبت نام استعفای خود را خطاب به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، به دبیر مجمع انتخابات فدراسیون تحویل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این مسعود فراهانی طجر، عارف سعیدی،کاظم نظم ده‌، سعید کاظمی و افشین داوری لطف آبادی با حضور در فدراسیون روند ثبت نام خود را تکمیل کرده بودند.

زمان ثبت نام از داوطلبین حضور در انتخابات این فدراسیون تا 10 روز کاری بود که امروز یکشنبه 27 آبان ماه زمان ثبت نام داوطلبین تصدی ریاست فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان به پایان رسید و پس از پایان مهلت ثبت نام، مدارک داوطلبین برای وزارت ورزش و جوانان ارسال می‌شودتا پس از تایید نهایی، زمان برگزاری مجمع انتخاباتی از سوی وزارتخانه اعلام شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۹۴۳۲/حضور_هشت_کاندیدا_در_پایان_مهلت_ثبت_نام_انتخابات_فدراسیون_ورزش_های_ناشنوایان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: