Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@11:17:53 GMT

رایزنی‌ها برای آزادی سایر مرزبانان ربوده شده ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۹۴۹۴/رایزنی_ها_برای_آزادی_سایر_مرزبانان_ربوده_شده_ادامه_دارد

رکنا: قائم مقام وزیر کشور با اشاره به آزاد سازی ۵ مرزبان ربوده شده گفت: رایزنی‌ها با دولت پاکستان برای آزادی بقیه مرزبانان ربوده شده ادامه دارد.

به گزارش رکنا، سید حسین هاشمی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده اظهار داشت: تلاش دولت پاکستان در آزاد سازی ۵ نفر از مرزبانان ربوده شده جای تشکر دارد و امیدواریم بقیه مرزبانان نیز در آینده نزدیک آزاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام وزیر کشور با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای آزاد سازی بقیه مرزبانان کشور در دست انجام است افزود: رایزنی‌های لازم با دولت پاکستان همچنان ادامه دارد.

وی در مورد تعیین استاندار استان‌ها باقی مانده افزود: در حال حاضر سرپرست تعدادی از استانداری‌ها تعیین شده و امیدواریم با هماهنگی دولت محترم استاندار بقیه استان‌های باقی مانده نیز در اسرع وقت تعیین شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

قتل فجیع /مردی زنش را سر به نیست کرد و به میهمانی پدرزنش رفت+ عکس بلای وحشتناکی که مربی مازندرانی بر سر دختر نوجوان در پارک آورد + فیلم فاجعه/ پدر و پسر 6 ساله اش از شدت گرسنگی در بندرانزلی جان دادند ! این مرد با لباس پاکبانی مشهد را به هم ریخت / تبر به جای جارو ! + عکس ازدواجی که یک شبه فرو ریخت ! / شیلا قبل از پاتختی خودش را به دادگاه رساند + عکس انتقام وحشتناک دختر جوان تهرانی از خواهر یک پسر شیطان صفت زن جوان هنگام دستشویی زایمان کرد ! + عکس 3 ساعت تجاوز به دختر آرایشگر توسط 2 جوان تهرانی داخل پژو 405 مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عمل غیراخلاقی زن جوان با زن سالخورده در فروشگاه ! +فیلم این دختر از 12 تا 15 سالگی در عقد 3 مرد بود ! کاهش عجیب زمان مسابقه برنده باش ! / گلزار عجله داشت! مستند جنجالی نیویورک‌تایمز از قتل خاشقجی+فیلم پلیس این خانواده 4 نفره بیرجندی را با هم به زندان فرستاد+ عکس بابلسر ظرفیت برگزاری کنسرت شاد را ندارد؟

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۹۴۹۴/رایزنی_ها_برای_آزادی_سایر_مرزبانان_ربوده_شده_ادامه_دارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: