Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-18@20:00:52 GMT

حناچی سرپرست شهرداری تهران شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۹۵۳۸/حناچی_سرپرست_شهرداری_تهران_شد

حناچی سرپرست شهرداری تهران شد

به گزارش«نماینده»، در جلسه فوق‌العاده شورای شهر تهران برای انتخاب سرپرست شهرداری حناچی به عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شد.

براساس شمارش آرای صورت گرفته حناچی از ۲۰ رای با ۱۷ رای سرپرست شهرداری تهران شد.

بر اساس اعلام وزارت کشور محمدعلی افشانی بازنشسته شده است و امروز آخرین حضور وی در شهرداری تهران محسوب می‌شود و اعضای شورای شهر باید نسبت به انتخاب سرپرست شهرداری تهران اقدام می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران اعلام کرده بود که نیازی به انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران نیست و شهردار می‌تواند تا ۱۵ آذر در سمت خود باقی بماند.

هنوز  حکم حناچی به عنوان منتخب شورای شهر تهران برای پست شهرداری تهران به تأیید وزارت کشور نرسیده است و سیدابراهیم امینی رئیس شورای شهر تهران اعلام کرده که به زودی حکم شهردار تهران از سوی وزیر کشور صادر می‌شود.

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۹۵۳۸/حناچی_سرپرست_شهرداری_تهران_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: