Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:08:14 GMT

سه حکم تخریب ساخت ‌و ساز غیرمجاز در همدان اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۹۶۰۲/سه_حکم_تخریب_ساخت_و_ساز_غیرمجاز_در_همدان_اجرا_شد

سه حکم تخریب ساخت ‌و ساز غیرمجاز در همدان اجرا شد

همدان- ایرنا- سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: سه حکم ساخت و ساز غیرمجاز در کمربند سبز همدان اجرایی شد و این روند با قدرت ادامه می یابد.

حسین مردانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این ساخت و سازهای غیرمجاز واقع در باغ های دره مراد بیگ همدان از سوی واحد اجرای احکام مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری و امور اراضی جهاد کشاورزی همدان تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: تخریب این ساخت و سازهای غیرقانونی با نظارت نماینده دادستان و با همکاری امور اراضی و جهاد کشاورزی، عوامل انتظامی و یگان امداد انجام شده است.
مردانی با اشاره به مسئولیت پذیری شهرداری و سایر ارگان های مرتبط نسبت به ساخت و سازهای غیرمجاز خاطرنشان کرد: شهرداری و سازمان جهاد کشاورزی در پاکسازی، رفع تصرف و مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی عزم راسخ دارد.
سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان هشدار داد: با هرگونه تخلف و ساخت و سازغیر قانونی در محدوده، حریم شهر و باغ ها به ویژه در کمربند سبزی شهر همدان قاطعانه و بدون اغماض برخورد می شود.
شهر همدان دارای سه هزار هکتار باغ و 580 هکتار فضای سبز است.
همچنین میانگین سرانه فضای سبز در کشور 12 مترمربع و میانگین سرانه فضای سبز در شهر همدان 10.6 مترمربع است.
کمیسیون ماده 100 متشکل از نمایندگان دادگستری، وزارت کشور و شورای اسلامی شهری است که طبق تبصره یک ماده صد قانون شهرداریها ، در خصوص رعایت نکردن یک یا هر سه مورد از اصول سه گانه فنی، بهداشتی و شهرسازی در ساخت و ساز اقدام به صدور رای تخریب می کند.
واحد اجرای احکام مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان 20 مورد حکم تخریب صادره از کمیسیون ماده صد را از ابتدای سال 97 با همکاری نیروی انتظامی اجرا کرده است.
7523/2087

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۹۶۰۲/سه_حکم_تخریب_ساخت_و_ساز_غیرمجاز_در_همدان_اجرا_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: