Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@16:54:58 GMT

شستشوي لباس ها با ماشين لباسشويي با کمترين ميزان آب

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۱۱۱۹/شستشوی_لباس_ها_با_ماشین_لباسشویی_با_کمترین_میزان_آب

خبرگزاري آريا - شستن لباس با ماشين لباسشويي , پيش شستشوي لکه ها باعث مي شود که لکه ها در دور اول شستشو از بين بروند
شستن لباس با ماشين لباسشوييشستن لباس با ماشين لباسشويي , ماشين لباسشويي خود را به مدل جديدتر ارتقا دهيد. مدل هاي جديدتر ماشين لباسشويي از نظر مقدار مصرف انرژي و آب به طور کلي کارآمد تر طراحي شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همين دليل، خريد يک مدل جديدتر به تنهايي مي تواند به طور قابل توجهي مصرف آب خانگي شما را کاهش مي دهد.
درب جلوها در اولويتدر موقع خريد مدل هاي درب جلو را به مدل هاي بشکه اي اولويت دهيد. به طور کلي ميزان مصرف آب مدل هاي بشکه اي 3/2 بيشتر از مدل هاي درب جلو است. با توجه به بهبود در طراحي، اين مدل مي تواند به طور قابل توجهي مصرف آب را کاهش دهد.
لکه هاي سخت را بشوييدقبل از شستشوي لباس، لکه هاي سخت را بشوييد. برخي از لکه ها براي تميزي به تکنيک خاص نياز دارند. مي توانيد قبل از شستشو لکه ها را در ظرف لکه بر بياندازيد. براي پاک کردن لکه، آنها را با دست ماساژ دهيد. براي لکه هاي خيلي سخت، بايد لکه بر را با برس روي لباس بماليد. پيش شستشوي لکه ها باعث مي شود که لکه ها در دور اول شستشو از بين بروند و به شستشوي چند باره نيازي نيست.
کاملا پربراي شستشوي لباس ها، لباس شويي را زماني که کاملا پر شده است روشن کنيد.
شستشو با حداکثر حجم لباس باعث صرفه جويي حدود 10،534 گالن آب در هر سال مي شود.
مدل هاي جديدتر ماشين لباسشويي تنظيمات خاصي دارد
که امکان تعيين مقدار آب مورد استفاده را فراهم مي کند.
بدين ترتيب مي توانيد مقدار آب مورد استفاده را با توجه به حجم لباس ها تعيين کنيد.

شستن لباس با ماشين لباسشوييشستشوي اضافي، فعلا نهاز چرخه ي شستشوي اضافي استفاده نکنيد. گاهي ماشين لباس شويي شما گزينه اي براي چرخه ي شستشوي ثانويه و غير ضروري دارد. در بسياري از موارد، اين گزينه با عبارت “Extra Rinse” مشخص شده است. خاموش کردن اين گزينه بعد از اتمام هر چرخه ي شستشو مقدار زيادي در آب مصرفي خانواده ي شما صرفه جويي مي کند. گزينه ي شستشوي اضافي شوينده ها را به طور کامل از لباس پاک مي کند. در صورت خاموش کردن اين گزينه، کساني که پوست حساسي دارند دچار خارش و مشکل مي شوند. اگر پوست حساسي داريد به جاي استفاده از گزينه ي شستشوي اضافي از شوينده هاي ملايم تر و طبيعي استفاده کنيد.
سوراخ هاپيش از شستشوي لباس ها لوله هاي سوراخ را بررسي کنيد.
در طول زمان، لوله ها و اتصالات لباس شويي مي توانند
دچار فرسودگي شوند و نشت کنند.
نشت آب از اتصالات باعث مقدار زيادي اتلاف آب مي شود.
هر از گاهي اتصالات و لوله ها را از نظر وجود نشتي بررسي کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۱۱۹/شستشوی_لباس_ها_با_ماشین_لباسشویی_با_کمترین_میزان_آب را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: