Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-27@01:22:53 GMT

تشکیل کارگروهی در کمیسیون امنیت ملی برای بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه CFT

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۱۲۴۹/تشکیل_کارگروهی_در_کمیسیون_امنیت_ملی_برای_بررسی_ایرادات_شورای_نگهبان_به_لایحه_cft

تشکیل کارگروهی در کمیسیون امنیت ملی برای بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه CFT



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تشکیل کارگروهی برای بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی نجفی خوشرودی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: این کمیسیون امروز برای بررسی ایرادات شورای نگهبان به مصوبه مجلس درباره لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) جلسه‌ای را با حضور وزرای خارجه، اطلاعات، نماینده شورای نگهبان، معاون حقوقی رئیس جمهور، نماینده مجمع تشخیص مصلحت نظام و نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح و سپاه برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از بحث و تبادل نظر پیرامون مفاد کنوانسیون و ایرادات وارده شورای نگهبان با نظر اعضای کمیسیون مقرر شد کارگروهی تشکیل شود تا علاوه بر بررسی بیشتر ایرادات پیشنهادات را مورد رسیدگی و اقدام قرار دهد تا نهایتا کمیسیون نظر خود را به صحن مجلس جهت تصمیم گیری نهایی اعلام کند.

لایحه CFT یکی از لوایح چهارگانه مورد نظر گروه اقدام ویژه مالی (FATF) است که شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت ایراداتی را به مصوبه مجلس در این لایحه مطرح کرده است.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۲۴۹/تشکیل_کارگروهی_در_کمیسیون_امنیت_ملی_برای_بررسی_ایرادات_شورای_نگهبان_به_لایحه_cft را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: