Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@05:41:32 GMT

شوراهای شهرستان و عالی مازندران رو به تعطیلی است

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۱۲۶۱/شوراهای_شهرستان_و_عالی_مازندران_رو_به_تعطیلی_است

شوراهای شهرستان و عالی مازندران رو به تعطیلی است

به گزارش خبرنگار مهر، مقیم مقیمی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه عمومی شورای اسلامی مازندران در ساری با اظهار اینکه قرار بود ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان بودجه برای شوراهای اسلامی درنظر گرفته شود گفت: متاسفانه این طرح در مجلس شورای اسلامی رای نیاورد و بازنگری آن در کمیسیون شوراها و کمیسیون تخصصی در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نباید نگاه رقابتی بین نمایندگان مجلس و شوراها وجود داشته باشد زیرا این وضعیت سبب بروز مشکلات و اختلال در ارائه خدمات به مردم خواهد شد و باید پارلمان محلی و ملی مجلس همکاری داشته باشند.

مقیمی با بیان اینکه شورای شهرستان و عالی استان تعطیل هستند گفت: متاسفانه دلیل این تعطیلی نداشتن بودجه مناسب برای انجام امور عادی و اولیه است.

عزیزی کناری عضو شورای شهر و شورای عالی مازندران نیز در این جلسه با اظهار اینکه پنج دوره از فعالیت شورایی می گذرد اما هنوز نتوانسته جایگاه خود را بازیابد افزود: شوراهای اسلامی در ۲۰ سال گذشته با کم و کاستی های زیادی مواجه بوده زیرا مجریان در اجرای قانون با مسائلی روبرو بوده اند.

وی گفت:طبق قانون شهرداران، مدیران و شرکت های وابسته و غیره از شرکت در انتخابات محل خدمت منع شدند ولی شاهد حضور کارکنان فرمانداری ها و ادارات در این انتخابات هستیم و باید فکری برای آن صورت گیرد.

کد خبر 4458248

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۲۶۱/شوراهای_شهرستان_و_عالی_مازندران_رو_به_تعطیلی_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: