Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@18:21:00 GMT

استاندار جدید مازندران معرفی می‌‎شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۱۲۶۳/استاندار_جدید_مازندران_معرفی_می_شود

استاندار جدید مازندران معرفی می‌‎شود

به گزارش خبرگزاری مازندران، با حضور وزیر کشور و در قالب برگزاری جلسه شورای اداری و آئین تکریم و معارفه، استاندار جدید مازندران روز دوشنبه پانزدهم آبان معرفی می شود.

این مراسم به شرح زیر است:

* با رای اعتماد دولت تدبیر و امید مهندس محمد اسلامی به عنوان بیست و دومین استاندار مازندران انتخاب شد که مراسم معارفه استاندار جدید مازندران روز دوشنبه پانزدهم آبان 96 ساعت 15:00 برگزار می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر محترم کشور روز دوشنبه با استقبال رسمی وارد فرودگاه شهرستان ساری خواهد شد و در ادامه با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان دیدار خواهد داشت .

* وزیر کشور در ادامه در جلسه شورای اداری استان حضور خواهد یافت و استاندار جدید مازندران را معرفی می نماید .

* در این مراسم آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران ، نیازآذری رئیس مجمع نمایندگان مازندران ، ربیع فلاح جلودار استاندار دولت یازدهم در مازندران ، رحمانی فضلی وزیرکشور و محمد اسلامی استاندار جدید مازندران سخنرانی خواهند نمود .

* اهداء لوح تقدیر وزیر کشور به ربیع فلاح و حکم انتصاب به محمد اسلامی از جمله برنامه های دیگر این مراسم است .

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۲۶۳/استاندار_جدید_مازندران_معرفی_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: