Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@08:51:12 GMT

غرق شدن جوان فسایی در استخر ذخیره آب کشاورزی

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۱۲۶۶/غرق_شدن_جوان_فسایی_در_استخر_ذخیره_آب_کشاورزی

غرق شدن جوان فسایی در استخر ذخیره آب کشاورزی

یک جوان ۲۷ ساله در استخر ذخیره آب کشاورزی در روستای جعفر آباد فسا غرق شد.

ایران آنلاین / علیپوربان مسئول روابط عمومی اورژانس فسا گفت: در پی تماس تلفنی در ساعت ۱۷ امروز عصر با سامانه ۱۱۵ مبنی بر غرق شدن یک نفر در استخر کشاورزی در روستای جعفرآباد هارم گروه امدادی اورژانس به محل اعزام شد.

وی افزود: فرد مورد نظر یک جوان ۲۷ ساله بود که امروز عصر برای شنا کردن به این استخر وارد و بر اثر بی احتیاطی  در شنا کردن در آن گرفتار شد و جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی اورژانس فسا  تصریح کرد: جسد وی پس از حدود ۴۰ دقیقه با کمک تکنسین اورژانس و نیرو‌های آتشنشانی فسا و نیرو‌های مردمی از استخر بیرون آورد شد که متاسفانه فاقد اعلام حیاتی بود.

علیپوربان با بیان اینکه عملیات احیاء cpr بر روی وی در مسیر انتقال به ببمارستان فوق تخصصی، ولی عصر فسا انجام شد ادامه داد: متاسفانه تلاش نیرو‌های اورژانس برای احیای وی بی نتیجه ماند و این جوان در همان استخر جان خود را از دست داد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۲۶۶/غرق_شدن_جوان_فسایی_در_استخر_ذخیره_آب_کشاورزی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: