Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@07:57:08 GMT

تجلیل از بوکسور لرستانی در روز قدس

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۱۳۲۷/تجلیل_از_بوکسور_لرستانی_در_روز_قدس

تجلیل از بوکسور لرستانی در روز قدس

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان، کمیته حجاب و عفاف این اداره کل با همکاری و تاکید مدیر کل درروز قدس از سامان مرادی تقدیر می کند.

سامان مرادی در مسابقات بین المللی بوکس جام برادران کلیچکو 23 شهریور 95، که در اوکراین برگزار شد،برابر رژیم صهیونیستی حاضر به مسابقه نشد.

این بوکسوربه عنوان نماینده وزن 69 کیلوگرم قرار بود به روی رینگ برود، اما پس از آنکه مشخص شد حریف وی از رژیم اشغالگر قدس است، از پیکار با وی امتناع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خانم سلاحورزی دررشته آلیش و زهرا باقری در جودو از جمله ورزشکارانی هستند که در صحنه های بین المللی با رعایت اخلاق، دست ندادن به نامحرم و امتناع از مبارزه با ورزشکاران نماینده صهیونیستی باعث سربلندی لرستان شده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۱۳۲۷/تجلیل_از_بوکسور_لرستانی_در_روز_قدس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: