Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-04-25@18:01:47 GMT

عکسهای عاشقانه بهاره رهنما و همسرش در روز ولنتاین

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۲۷۲۸/عکسهای_عاشقانه_بهاره_رهنما_و_همسرش_در_روز_ولنتاین

عکسهای عاشقانه بهاره رهنما و همسرش در روز ولنتاین

عکسهای عاشقانه بهاره رهنما و همسرش در روز ولنتاین

 

بهاره رهنما بازیگر مشهور سینما وتئاتر که بعد از طلاق گرفتن از پیمان قاسمخانی ، تابستان امسال با امیر خسرو عباسی ازدواج نمود روز ولنتاین را در کنار همسرش جشن گرفت . به گزارش ایران ناز عکس هاي جديدي از بهاره رهنما و همسرش منتشر شده است.اين بازيگر 44 ساله کشورمان به همراه همسرش, روز عشق ( ولنتاين ) را جشن گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه عکس هاي بهاره رهنما و همسرش در روز ولنتاين را مشاهده مي کنيد.

 

 

بهاره رهنما و همسرش در روز ولنتاين

 


 

بهاره رهنما و همسرش در روز عشق
  

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۲۷۲۸/عکسهای_عاشقانه_بهاره_رهنما_و_همسرش_در_روز_ولنتاین را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: