Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@00:28:26 GMT

درگیری مسلحانه در رودبار/ سجاد جرجندی شهید شد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۲۷۲۹/درگیری_مسلحانه_در_رودبار_سجاد_جرجندی_شهید_شد_عکس

درگیری مسلحانه در رودبار/ سجاد جرجندی شهید شد+عکس

رکنا: رئیس شورای تامین شهرستان رودبار جنوب گفت: در پی درگیری مسلحانه پلیس مبارزه با مواد مخدر رودبار جنوب استوار سجاد جرجندی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

به گزارش رکنا، ابوذر عطا پور رئیس شورای تامین شهرستان رودبار جنوب گفت: ساعت ۱۹ امشب پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs این شهرستان حین گشت زنی در میدان عاشورا به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور ایست بازرسی می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: استوار سجاد جرجندی برای بررسی خودرو به سمت خودروی ۴۰۵ حرکت می‌کند و به محض نزدیک شدن به خودرو سرنشین خودرو این مامور را به رگبار می‌بندد و زخمی می‌کند.

عطاپور ادامه داد: استوار جرجندی به بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج منتقل می‌شود، ولی متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده، به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

فرماندار رودبار جنوب گفت: برای بررسی وضعیت جسمانی استوار جرجندی از ابتدای انتقال به بیمارستان ۱۲ فروردین در این بیمارستان حاضر شدم و پیگیر وضعیت استوار جرجندی بودم، ولی متاسفانه تلاش‌ها برای بهبود شرایط جسمی وی بی نتیجه بود.

وی با بیان اینکه خودروی ۴۰۵ بلافاصله از صحنه جرم Crime متواری می‌شود، اظهار داشت: عملیات شناسایی و دستگیری قاتل The Murderer شهید جرجندی ادامه دارد.

رودبار جنوب یکی از هفت شهرستان جنوبی کرمان است و در فاصله ۳۳۰ کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

راز عجیب شکم برآمده این زن چه بود؟! +فیلم(16+) زن جوان با عکس های برهنه خود پسرهای جوان را به دام می انداخت ! تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس مردم دختر 15 ساله را از چنگ مرد 51 ساله در خیابان در آوردند+فیلم شوخی جالب حسن روحانی با رئیس جمهور عراق+عکس به یک «خانم جوان و مجرد و منعطف» نیازمندیم! / این آگهی ها بی شرمانه اند + سند تجاوز خواستگار به شیرین تا جواب بله بگیرد! تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس بیمار عصبی پزشک مشهدی را با چاقو سلاخی کرد+عکس اولین تصاویر از تکه‌های بدن خاشقجی هنگام سلاخی+عکس( 16+) مرد 43 ساله توسط دوست صمیمی اش عقیم شد + عکس تجاوز بی شرمانه نامادری به پسر 14 ساله شوهرش + عکس شیطان شوشتر کیست؟! / التماس های کودکان در فیلم مردان منحرف! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۲۷۲۹/درگیری_مسلحانه_در_رودبار_سجاد_جرجندی_شهید_شد_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: