Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@16:49:00 GMT

افشاي مشخصات سخت افزاري گلکسي اس 8 و اس 8 پلاس در پايگاه TENAA

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۲۷۹۲/افشای_مشخصات_سخت_افزاری_گلکسی_اس_۸_و_اس_۸_پلاس_در_پایگاه_tenaa

خبرگزاري آريا - امروز روز بزرگي براي سامسونگ و طرفداران اين برند و همچنين دوستداران دنياي فناوري است زيرا پس از انتشار شايعات و گزارش هاي متعدد، در نهايت کمپاني کره اي از دو پرچمدار جديد خود رونمايي مي کند. اما در همين حين اطلاعات ديگري از گلکسي اس 8 و اس 8 پلاس از جانب سازمان چيني TEANAA فاش شده که تقريباً تمام مشخصات سخت افزاري دو موبايل مورد اشاره را مشخص مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشخصات سخت افزاري گلکسي اس 8بر همين اساس گلکسي اس 8 که نسخه کوچکتر در سري پرچمداران تازه سامسونگ محسوب مي شود که به يک نمايشگر 5.8 اينچي سوپر آمولد مجهز است که داراي دقت تصوير 2960 در 1440 (+WQHD) است و بنابر تصاوير فاش شده پيشين به کاربر امکان تغيير رزلوشن به +FHD و +HD را نيز مي دهد.
با استناد بر اطلاعات منتشر شده مي توان انتظار داشت که گلکسي اس 8 در دو نسخه با حافظه رم 4 و 6 گيگابايتي و به ترتيب با 64 و 128 گيگابايت فضاي ذخيره سازي عرضه شود. همچنين هر دو نسخه داراي درگاه کارت حافظه جانبي ميکرو SD نيز بوده که از حداکثر ظرفيت 256 گيگابايت پشتيباني مي کند. علاوه بر آن در مشخصات سخت افزاري به بهره مندي از چيپست اسنپدراگون 835 با فرکانس پردازنده 2.45 گيگاهرتز و باتري 3000 ميلي آمپر ساعتي نيز اشاره شده است.
تصاوير ثبت شده از ليست مشخصات گلکسي اس 8 در وبسايت TENAA نشان مي دهد که تلفن همراه مورد بحث داراي وزن 152 گرمي و ابعاد 148.9 در 68.1 در 8.0 ميليمتر است و در کشور چين با رنگ مشکي عرضه مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۲۷۹۲/افشای_مشخصات_سخت_افزاری_گلکسی_اس_۸_و_اس_۸_پلاس_در_پایگاه_tenaa را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: