Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:39:45 GMT

مدیر کل بحران خراسان شمالی: سیل به ۶ شهرستان خراسان شمالی خسارت وارد کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۴۱۳۳/مدیر_کل_بحران_خراسان_شمالی_سیل_به_۶_شهرستان_خراسان_شمالی_خسارت_وارد_کرد

مدیر کل بحران خراسان شمالی: سیل به ۶ شهرستان خراسان شمالی خسارت وارد کرد

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حسین عظیمی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: از عصر روز گذشته وقوع بارش سبب جاری شدن سیل در ۶ شهرستان فاروج، شیروان، بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و اسفراین شد.

وی تصریح کرد: در شهرستان های اسفراین و مانه و سملقان به دلیل اینکه سیلاب در مسیل ها اتفاق افتاد خسارت چندانی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: اما در سایر شهرستان ها بخصوص شهرستان راز و جرگلان در بخش غلامان و مرکزی، سیل خسارت های جبران ناپذیری به تاسیسات زیربنایی شبکه آب کشاورزی و آب و فاضلاب روستایی وارد کرد.

وی افزود: تخریب دیوارهای ساحلی و منازل مسکونی، تاسیسات و معابر شهری و آبگرفتگی منازل از جمله خسارت های سیل روز گذشته در شهر راز بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه در نقطه جغرافیایی کوسه واقع در شیروان بیشترین میزان بارندگی گزارش شده است، گفت: آب بردگی احشام و تخریب تاسیسات زیربنایی بخش کشاورزی در این منطقه از خسارت های سیل گزارش شده است.

عظیمی گفت:هنوز از خسارت های وارده سیل برآوردی نشده است.

انتهای پیام/آ

خسارت سیل به راه ها و تاسیسات زیر بنایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۱۳۳/مدیر_کل_بحران_خراسان_شمالی_سیل_به_۶_شهرستان_خراسان_شمالی_خسارت_وارد_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: