Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@10:25:11 GMT

نماهنگی با محوریت شهید رجب‌بیگی رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۴۱۸۷/نماهنگی_با_محوریت_شهید_رجب_بیگی_رونمایی_می_شود

نماهنگی با محوریت شهید رجب‌بیگی رونمایی می‌شود

سازمان بسیج رسانه ملی به مناسبت گرامیداشت ١٣ آبان اقدام به تولید نماهنگی با محوریت شهید رجب بیگی کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، شعر این اثر توسط قاسم صرافان سروده شده و مهران علوی کارگردانی تصویری و امیدرهبران ساخت موسیقی این کار را بر عهده داشته است.

لازم به ذکر است که فیلمبرداری این اثر در لانه‌ی جاسوسی و موزه ١٣آبان انجام شده و در آن به جنایات مختلف آمریکا از جمله حمله به هواپیمای مسافربری ایرانی، همراهی در جنگ غزه، و حمایت از منافقین پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماهنگ در مراسمی در ساعت 15 روز یکشنبه 14 آبان و در محل دفتر خبرگزاری دانشجو به آدرس خیابان طالقانی، لانه جاسوسی و با حضور خانواده شهید رجب بیگی و مسئولان سازمان بسیج رسانه ملی رونمایی خواهد شد.

شهید مهدی رجب بیگی از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام بود که در 5 مهر 1360 توسط منافقین ترور می‌شود. این شهید پس از انجام تحصیلات مقدماتی در سال 1354 به دانشکده فنی دانشگاه تهران راه پیدا کرد. وی همچنین از اعضای فعال دانشجویان پیرو خط امام بود که در تسخیر سفارت آمریکا نیز نقش داشت. این شهید از اعضای فعال دفتر تحکیم وحدت بود و همچنین در مدارس محروم تهران نیز تدریس میکرد.

انتهای پیام/

R33357/P1356/S4,40,42/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۱۸۷/نماهنگی_با_محوریت_شهید_رجب_بیگی_رونمایی_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: