Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@14:17:58 GMT

عهد و پیمانی بجز کار و خدمت با هیچ کسی نبسته ام

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۴۲۰۱/عهد_و_پیمانی_بجز_کار_و_خدمت_با_هیچ_کسی_نبسته_ام

عهد و پیمانی بجز کار و خدمت با هیچ کسی نبسته ام

به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان احمدعلی موهبتی در خصوص تغییر مدیران ستادی و فرمانداران گفت: فعلا برنامه ای برای تغییر و جابجایی مدیران ندارم و تلاش و عملکرد افراد ملاک تصمیم گیری خواهد بود و بنا نیست که کسی برای همیشه فرماندار یا مدیر بماند و در جایی که افراد توانمندتر از مدیران فعلی وجود داشته باشند، جابه‌جایی و تغییر نیز با رعایت حرمت و کرامت همکاران انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پذیرش مسئولیت در شرایط فعلی کشور و به ویژه استان کار بسیار سختی بود اما بنده این مسئولیت را به پشتوانه حمایت و همراهی این جمع و سایر دوستان و صاحبنظران استان پذیرفتم.
استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به همکاران حاضر در این نشست یادآور شد: توسعه استان نیازمند همت، تلاش و تحرک همه جانبه شماست.
موهبتی گفت: به تنهایی تصمیمی نخواهم گرفت و در تصمیم گیریها از خرد جمعی و شورای معاونین حتماً استفاده خواهم کرد.
وی تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم نیروی کارآمدی برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم و هر یک از مدیران این سیستم نیز تلاش کنند نیروهای انسانی توانمند و همسو با نظام جمهوری اسلامی تحویل جامعه بدهند.
استاندار در ابتدای سخنانش ضمن تبریک ایام ماه ربیع الاول و هفته وحدت، ابراز امیدواری کرد: با وحدت، همدلی، هم افزایی، ایثار و گذشت هر آنچه خوبی و نیکی است؛ به ویژه در این استان به اوج برسد.
نورا معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری نیز در ابتدای این نشست ضمن تبریک و خیرمقدم به استاندار، اظهار داشت: تقویت سرمایه های انسانی استان، کادرسازی از بین نیروهای موجود، تقویت و ارتقاء جایگاه استانداری، تکریم ارباب رجوع، افزایش دوره های آموزشی و مهارتی برای کارکنان و مدیران، رعایت صرفه‌جویی و نظم در سیستم اداری و تفویض اختیار به معاونین، فرمانداران و مدیران سیستم از جمله برنامه‌های مهم استاندار جدید سیستان و بلوچستان در حوزه استانداری خواهد بود.
در این دیدار چند تن از کارکنان استانداری به نمایندگی از سایر همکاران مسائل و مطالبات مربوط به حوزه کاری شان را در حضور استاندار مطرح کردند.
6081
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۲۰۱/عهد_و_پیمانی_بجز_کار_و_خدمت_با_هیچ_کسی_نبسته_ام را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: