Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-26@08:49:54 GMT

ترلان پروانه و عمل زیبایی چشم گربه ای؟! +عکس

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۴۲۰۶/ترلان_پروانه_و_عمل_زیبایی_چشم_گربه_ای_عکس

ترلان پروانه و عمل زیبایی چشم گربه ای؟! +عکس

واکنش ترلان پروانه به عمل زیبایی چشم هایش

انتشار شایعه پیرامون هنرمندان و چهره های سرشناس همیشه وجود داشته و دارد. در بین شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است شایعه ای درباره عمل زیبایی چشم های ترلان پروانه به گوش میرسید که این خانم بازیگر با انتشار یک استوری این شایعه را تکذیب کرد.

عمل زیبایی چشم ترلان پروانه واقعیت ندارد

ترلان پروانه در واکنش به شایعه عمل زیبایی چشم هایش این استوری را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترلان پروانه بازیگر جوان سینما و تلویزیون

ترلان پروانه در یک گفتگو درباره جراحی بینی اش گفت :بینی من در اسکیت شکست. با وجود اینکه نفر اول در سطح استان در سرعت شده بودم، اما یک لحظه برخورد من با یک مانع منجر به شکستگی گونه و بینی ام شد، به طوری که بینی ام از سه جا شکست و برای جا انداختن بینی ام خیلی اذیت شدم.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۲۰۶/ترلان_پروانه_و_عمل_زیبایی_چشم_گربه_ای_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: