Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@09:04:50 GMT

جنجال خوردن گوشت یک دانشجو در هند! + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۴۴۴۷/جنجال_خوردن_گوشت_یک_دانشجو_در_هند_فیلم

جنجال خوردن گوشت یک دانشجو در هند! + فیلم

خبرگزاری میزان- خبر خوردن گوشت یک دانشجو در هند جنجال بزرگی را در این کشور به راه انداخته است. به گزارش گروه چند رسانه‌ ای خبرگزاری میزان، در پی خبر جنجالی کشتن و خوردن گوشت یک دانشجو در هند، حدود 300 نفر در هند به چند مرد آفریقایی مظنون به اتهام دست داشتن در کشتن و خوردن گوشت یک دانشجو هندی حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج تبعه نیجریه در هند به اتهام ربودن، کشتن و خوردن یک دانشجوی هندی متهم و بازداشت شده بودند که پلیس روز دوشنبه این هفته آنها را به علت کافی نبود مدارک اثبات جُرم آزاد کرد و این افراد پس از آزادی به یک فروشگاه می‌روند که ناگهان صدها نفر به آنها حمله می‌کنند و با صندلی و چماق به ضرب و جرح آنها می‌پردازند و هیچ کسی نمی‌تواند مداخله کند.یکی از افسران ارشد پلیس هند به نام سوجاتا سینگ اعلام کرد : این شایعه پخش شده است که چند مرد آفریقایی یک دانشجو را بیهوش سپس وی را کشته و خورده‌اند.وزارت امور خارجه هند در بیانیه‌ای حمله به اتباع نیجریه را بسیار تأسف بار خواند و اعلام کرد: دولت هند متعهد به تضمین سلامت و امنیت همه اتباع خارجی است و از همه میهمانان با هر نوع تابعیتی در خاک کشور خود استقبال می‌کند.
تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۴۴۷/جنجال_خوردن_گوشت_یک_دانشجو_در_هند_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: