Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:12:56 GMT

تمدید جشنواره بهار تا بهار بیمه آسیا

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۸۴۴۹۰/تمدید_جشنواره_بهار_تا_بهار_بیمه_آسیا

تمدید جشنواره بهار تا بهار بیمه آسیا

بیمه آسیا جشنواره بهار تا بهار فروش بیمه‌های جامع عمر و پس‌انداز و جامع مهر آسیا را تمدید کرد.

به گزارش سرویس بازا ایسنا،بیمه آسیادر اطلاعیه‌ای با اشاره به استقبال چشم‌گیر مردم و میمنت ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) اعلام کرد: جشنواره بهار تا بهار فروش بیمه‌های جامع عمر و پس‌انداز و جامع مهر آسیا با اهدای جوایز ارزنده و ویژه به خریداران بیمه‌های عمر و پس‌انداز تا ۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۶ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش متناسب در اندوخته بیمه‌نامه جامع عمر و پس‌انداز و جامع مهر آسیا، انجام آزمایش و معاینه رایگان متقاضیان خرید بیمه‌نامه عمر و پس‌انداز و خدمات ویژه در بیمه‌های عمر زمانی، حوادث انفرادی و حوادث منضم به اتومبیل از جمله تسهیلاتی است که در طول جشنواره به خریداران بیمه‌های عمر و پس‌انداز ارائه می‌شود.

بنابر اعلام بیمه آسیا، این شرکت بیمهبه عنوان بزرگ‎ترین بیمه خصوصی کشور و حائز رتبه اول در گروه موسسات بیمه‌ای شرکت‌های برتر ایران برای سه سال متوالی با یک‌صد شعبه و بیش از دو هزار و ۵۰۰ نمایندگی در سراسر کشور آماده ارائه خدمات بیمه‌ای به ویژه بیمه‌های عمرو پس‌انداز به هموطنان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۴۹۰/تمدید_جشنواره_بهار_تا_بهار_بیمه_آسیا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: