Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@23:37:27 GMT

وکیلی که پرونده های تروریزم اسلامی را برائت می داد!

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۴۴۹۲/وکیلی_که_پرونده_های_تروریزم_اسلامی_را_برائت_می_داد

وکیلی که پرونده های تروریزم اسلامی را برائت می داد!

مستند «آقای وکیل» که در مورد یک وکیل متخصص در حوزه تروریزم اسلامی است در خانه مستند انقلاب اسلامی در حال نهایی شدن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی «خانه مستند»، مستند «آقای وکیل» که در مورد یک وکیل متخصص در حوزه تروریزم اسلامی است در خانه مستند انقلاب اسلامی در حال نهایی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مستند ماجرای اقدامات کارلو کوروچی را روایت می کند که با تمرکز بر پرونده هایی با عنوان تروریزم اسلامی در اروپا، توانسته است برای تمامی متهمان این پرونده ها حکم برائت بگیرد.

کوربوچی که خود نیز یک مسلمان است، بعد از ماجرای یازده سپتامبر و مشکلات پیش آمده برای مسلمانان تلاش داشته است تا با قبول وکالت متهمین این پرونده ها مشکلات بوجود آمده را رفع کند.

در یکی از پرونده ها سه ماهیگیر مصری ساکن ایتالیا، با پرونده سازی پلیس این کشور به اتهام اقدام به انفجار در مسیر بازدید رئیس جمهوری آمریکا از ایتالیا بازداشت می شوند ولی با پیگیری آقای کوربوچی، متهمین از این پرونده برائت پیدا می کنند و پلیس مجبور به عذرخواهی و پرداخت غرامت می شود و افسران دخیل در پرونده نیز از کار منفصل می شوند.

مجید عزیزی کارگردان مستند مسابقه ضد گلوله، در این اثر نقش تهیه کننده را دارد و کارگردانی مستند «آقای وکیل» را طه فروتن بر عهده دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۴۹۲/وکیلی_که_پرونده_های_تروریزم_اسلامی_را_برائت_می_داد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: