Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@02:49:26 GMT

تشییع پیکر پاک بسیجی شهید عابد گمشادزهی درشهرستان میرجاوه +عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۴۵۹۶/تشییع_پیکر_پاک_بسیجی_شهید_عابد_گمشادزهی_درشهرستان_میرجاوه_عکس

تشییع پیکر پاک بسیجی شهید عابد گمشادزهی درشهرستان میرجاوه +عکس

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، پیکر پاک و مطهر بسیجی شهید عابد گمشادزهی امروز با حضور مردم  مرزدار  و شهید پرور شهرستان میرجاوه تشییع و به خاک سپرده شد

این بسیجی غیور هفته گذشته در دفاع از مرز در مقابل تروریست‌های تکفیری در نقطه صفر مرزی میرجاوه مجروح شد و پس از چند روز بستری در بیمارستان به همرزمان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، شامگاه ۴ تیرماه یک تیم تروریستی وابسته به گروهک‌های تکفیری ـ. تروریستی از منطقه تهلاب میرجاوه (میل ۹۶) قصد نفوذ به عمق خاک جمهوری اسلامی ایران و انجام اعمال خرابکارانه و تروریستی را داشتند که با هوشیاری رزمندگان مستقر در منطقه مرزی، ناکام و پس از درگیری و دادن تلفات متواری شدند.

در درگیری و تبادل آتش بین رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و تروریست‌ها، سه تروریست تکفیری به هلاکت رسیده و تعدادی زخمی شدند و مابقی آنان نیز به عمق خاک کشور پاکستان گریختند.

همچنین دو تن از بسیجیان بومی منطقه و یک نفر از پاسداران قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه طی این درگیری به فیض عظمای شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/ع

تشییع پیکر شهید عابد گمشادزهی در میرجاوه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۵۹۶/تشییع_پیکر_پاک_بسیجی_شهید_عابد_گمشادزهی_درشهرستان_میرجاوه_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: